aboutchatlinksarchives


Monday, December 24, 2012
Lagu! @ Monday, December 24, 2012

Assalammualaikum n hi :) Sape yg bukak blog ni sorry tau. maybe korang pelik sebb saya tak letak lagu kat blog ni. ok, sebenrnye saya tak letak lagu sebb saya tak suka bising -,- ok, alasan ni memang tak bole pkai. alaa, bile pegi kat blog orang lain kan ade lagu, so, takde la sunyi kan. macam blog saya ni *krik krik~ kn? ha! cmtu la bunyi dye xD haha. takde la, saya memang tak suke letak lagu. tak tau kenape :P tapi, bile kat blog org lain kan ade lagu kn? then, saya plak tetibe suke dengar :P padehal kat blog sendiri tak nak letak -,- alaa, kan saya ade sebb. cube bace atas tu balik xD jk. ok, sebb yg lain adelah kerana saya memang tak pndai nak pilih lagu :P kan kalau org lain punye blog bukn main lagi lagu diorang. Memang ok la. tapi, tak bermakna kalau saya tak suka dengar lagu kat blog sendiri, saya pergi kat blog yang takde lagu (kalau adela) je. mane ade. kalau blog tu ade lagu ke, saya bole off je kn. kalau saya tak tau kat mane nak off memang biarkn jela. :P pndai je tuan dye sorokkn :P haha. tapi, kadang2 bole la saya terima lagu :P lol. cerewet gile saya ni kn? ok, so motifnye adelah, ni blog kte, jadi sukahati kte la nak buat ape kan :P ok, ayat tak bole bla -.- tetibe nak tulis pasal bende ni. tapi, ni bole dikirakn untuk FYI juga la. saje je nak mengade. lol xD oh ya, cousin saya sorg ni memang nk kena -,- dah tau saya minat gary (alaa, yang ade dalam running man tu xD) sebok je nak jeles -,- haha. saya ckp lulul, tu pon nak nyebok. lol. (gaduh2 sayang) :P tak termasuk tajuk langsung -,- kepada yg bace post ni, sori la kalau ade yg menyakitkn hati. yela mana kte tau hati org kn? jd, saya minta maaf kalau terasa. tapi, kalau nak letak lagu, letak je la. takyh pikir pasal ape yg sye tulis. sebb for fun je bende ni :P kan tengah holiday ni. Chill la xD haha ok. tu je yg saya nak tulis. so, bye n assalammualaikum :)

The Owner
My blog eh?

Wanna know me? read this blog. yeah, im just a student who will answer the spm paper for this year. So, be nice w me ! =D
create &inspire.